Ce este branding-ul?
Brandul reprezintă identitatea unei afaceri, el spune totul despre identitatea vizuala, valorile si misiunea afacerii respective. Pe de altă parte, brandingul se referă la procesul de promovare și gestionare a brandului tău, acesta este procesul prin care compania își creează o imagine și și-o menține pe piață.
Care sunt pașii branding-ului?
- Setarea misiunii, viziunii și valorilor
- Identificarea publicului țintă
- Analiza competiției
- Dezvoltarea brandului
- Crearea unui mesaj potrivit publicului țintă
Cum îmbunătățesc etichetele personalizate imaginea brandului
Deși, mulți tind să sară din etapele de mai sus, prima etapă este poate cea mai importantă, aceasta are la bază construirea ideii afacerii, daca ne dorim să vindem pantofi, nu vom alege numele afacerii noastre ‘Magazinul de blănuri’ și nici nu vom avea o siglă care să ne ducă cu gândul la o sticlă de vin. Strategia pe care noi o concepem acum ne va urmări atâta timp cât afacerea va exista. Aceasta etapă presupune și construirea identității vizuale, astfel crearea logo-ului grafic, alegea fonturilor și culorile brandului se vor face în această etapă.
Logo-ul tău va fi cel care se va afla pe toate etichetele personalizate pentru produse așa că trebuie sa îl gândești astfel încât să îți permită aplicarea pe toate produsele. Asigură-te că ai un logo pe fundal alb și unui pe fundal colorat, astfel încât etichetarea să fie potrivită.
Etichetele personalizate joacă un rol crucial în construirea identității de brand. Ele nu doar că oferă informații esențiale despre produs, dar contribuie și la consolidarea imaginii vizuale și la crearea unei experiențe memorabile pentru clienți.
Nu putem spune că una dintre etape se termină și nu trebuie să o revezi, fiecare dintre acestea are nevoie de îmbunătățiri permanente și de adaptare la cerințele pieței.
Dezoltarea brandului este continua și presupune atingerea unor puncte care să te deosebească de ceilalți. Și dacă nu ai la dispoziție o echipă de marketing le poți implementa singur, asigură-te că ai un site web care să fie în ton cu identitatea ta, newsletter-ul pe care îl trimiți respectă mesajul tău și codul de culori, comunicarea pe rețelele sociale este în ton cu mesajul brandului și nu în ultimul rând împachetarea produselor tale.
De ce etichetele personalizate sunt esențiale pentru experiența clientului tău
Interactiunea clienților cu afacerea ta pornește de la accesul în magazinul fizic sau în cel online, iar un exercițiu foarte simplu te va ajuta. Dacă ai un magazin fizic gândește-te cum ți-ai dori tu să te simți când intri acolo, ce miros să simți, unde să găsești produsele preferate, iar în cazul unui magazin online încearcă să ajuti clientul să aibă o experiență cât mai ușoară, un site care se încarcă rapid, poze clare și foarte multe detalii despre produse.
Dacă ai reușit să câștigi un client atunci acesta va primi un pachet de la tine și trebuie să simtă fericirea că a primit produsele la care a visat. Deși se spune că ’haina nu-l face pe om’ acest lucru nu se aplică și în cazul produselor, ambalajul frumos etichetat face parte din prima impresie și poate transforma un produs simplu în unul perceput ca premium sau unic, consolidând legătura emoțională cu brandul.
Ambalarea produselor și etichetarea corespunzătoare sunt cheia pentru construirea unei relații pe termen lung cu clienții tăi. Asigură-te așadar că toate produsele tale au etichete personalizate, pe care apare logo-ul tău. De asemenea, nu uita că vei avea nevoie de etichete personalizate pentru conformitatea produselor, pe care să scrii ingrediente, măsuri de siguranță, termen de valabilitate, etc.
Un ambalaj elegant și etichete personalizate pot transforma prima impresie a clientului asupra produsului tău, consolidând percepția de înaltă calitate și întărind loialitatea față de brand.
Etichetele personalizate comunica valorile brandului tău
Te-ai gândit până acum că o simpla etichetă pentru afacerea ta poate reliefa valorile brand-ului tău? Atunci când clientul primește un colet fără niciun logo acesta nici nu îți va aminti de unde a comandat, în schimb un colet pregătit cu atenție, în care produsele au etichete personalizate de calitate care rezistă în timp va spori ideea de calitate premium și va dezvălui implicarea ta în afacerea respectivă, întărind identitatea și mesajul de brand.
Personalizarea Mesajului
Etichetele personalizate pot lua orice formă, se adapteaza nevoilor oricărei companii și pot fi folosite pentru evenimente speciale. Dacă ai o lansare a unui program le poți oferi invitaților plicuri închise cu etichete unice dedicate acestui moment. Imaginația nu poate avea limite atunci când ai la dispoziție etichete personalizate.
Utilizarea etichetelor de calitate premium
Materialul din care sunt realizate etichetele trebuie să se adapteze uzului acestora. Dacă produsul tău va sta în frigider vei avea nevoie de etichete rezistente la apă, pentru a nu te trezi că ai rămas fără etichete pe produse, acest tip de etichete fiind realizate din materiale sintetice rezistente la apă. Calitatea ridicată a materialelor va sublinia atenția pe care afacerea ta o acordă detaliilor și te va poziționa în segmentul produselor premium.
Cu siguranță acum te gândești că ai o mică afacere și nu îți permiți să cumperi etichete într-un număr foarte mare așa cum cer marii producători de etichete personalizate. Însa, nu trebuie să îți faci griji pentru că la Ceara Sigilii Boutique vei găsi etichete personalizate din materiale premium, adaptate micilor afaceri și poți comanda în cantități reduse.
Etichetele personalizate nu sunt doar un detaliu estetic, ci o investiție în imaginea și succesul afacerii tale. Acestea îți ajută brandul să fie memorabil, să comunice valori autentice și să construiască relații durabile cu clienții. Dacă dorești să îți diferențiezi produsele și să atragi atenția prin detalii unice, etichetele personalizate premium de la Ceara Sigilii Boutique sunt alegerea ideală.